قوانین و مقررات ماجیکار پدیا
۱- چنانچه کاربران عزیز در قسمت نظرات و پیشنهادات و تجربه استفاده از خدمات مجموعه ماجیکار-پدیا از کلمات و الفاظ رکیک، خلاف شئونات فضای مجازی و فرهنگ ایرانی، موضوعات سیاسی و خلاف قوانین حکومتی استفاده کنند، با اخطار جدی مدیر سایت مواجه خواهند شد و در صورت تکرار این مسئله برای همیشه از وب سایت و اپلیکیشن ماجیکار-پدیا اخراج خواهند شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۲- تمامی اطلاعات کاربران نزد سایت ما محفوظ خواهد بود و چنانچه خلاف این مدعا ثابت شود، مسئولیت آن کاملا بر عهده سایت ماجیکار-پدیاست.
۳- تمامی مطالب کاربردی و اطلاعات وب سایت و اپلیکیشن ماجیکار-پدیا در انحصار مالک مجموعه ماجیکار-پدیا میباشد و هرگونه کپی برداری از این مطالب و محتویات بدون ذکر نام ماجیکار-پدیا خلاف قانون بوده و مالک مجموعه میتواند از طریق مراجع قانونی پیگیر این موضوع باشد و فرد متخلف حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۴- طبق قوانین، در صورتیکه بیشتر از دو بار از وب سایت یا اپلیکیشن ماجیکار-پدیا خدمات تعمیرات یا فروش قطعات دریافت کنید، برای مرتبه سوم به بعد شامل کد تخفیف خواهید بود.
۵- میزان مبلغ کد تخفیف برای استفاده از خدمات وب سایت یا اپلیکیشن با توجه به میانگین مبلغ خدمات دریافتی در دفعات قبل متفاوت خواهد بود که نحوه محاسبه آن به این صورت است:
الف) زیر ۱۰۰ هزار تومان خرید از وب سایت یا اپلیکیشن، شامل ۵٪ تخفیف خواهد بود.
ب) بین ۱۰۰ هزار تومان الی ۵۰۰هزار تومان خرید، شامل ۸٪ تخفیف خواهد بود.
پ) بین ۵۰۰ هزار تومان الی یک میلیون تومان خرید، شامل ۱۰٪ تخفیف خواهد بود.
ت) از ۱میلیون تومان الی ۲میلیون تومان خرید، شامل ۱۲٪ تخفیف میباشد.
ث) از ۲میلیون تومان خرید الی ۷میلیون تومان، شامل ۱۵٪ تخفیف خواهد بود.
ج) بالای ۷میلیون تومان خرید، شامل ۱۷٪ تخفیف است.
۶- چنانچه تخفیفات فوق طبق قوانین سایت در هنگام خرید اعمال نگردد، مشتریان و خریداران میتوانند از طریق درگاه تماس با ما به مجموعه سایت اعلام کرده و تخفیف خود را دریافت کنند و مدیر سایت موظف است ظرف نهایتا ۲۴ ساعت این کار را انجام دهد.۷- هزینه ارسال مرسولات با پست پیشتاز، تیپاکس، باربری، اتوبوس و پیک موتوری بر عهده مشتری میباشد و میبایست قبل از ارسال از طریق درگاه پرداخت بانک، پرداخت گردد.
۸- بعد از ثبت درخواست تعمیر، دیگر امکان حذف و بازیابی آن وجود ندارد؛ لذا خواهشمندیم که قبل از تایید و ثبت درخواست تعمیر یا خرید از صحت و درستی آن اطمینان حاصل کنید تا متضرر نشوید در غیر اینصورت ماجیکار-پدیا هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۹- تمامی عیب یابی ها و سرویس های جزیی دستگاههای ارسالی مشتریان و همکاران عزیز، حتی در صورتیکه دستگاه مورد نظر سالم بوده باشد، شامل هزینه بین ۲۰هزار تومان الی ۱۰۰هزار تومان خواهد بود و مشتریان محترم حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۱۰- چنانچه در هنگام پست مرسولات به شهرهای دیگر، در طول مسیر اتفاقی برای بسته مورد نظر بیافتد و یا مفقود شود، مسئولیت آن بر عهده مشتری بوده و ماجیکار-پدیا هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
۱۱- تمامی دستگاههای تعمیر شده مجموعه ماجیکار-پدیا، چنانچه دارای آبخوردگی، حرارت دیدگی، ضربه خوردگی و باز شدن به دست مشتری یا فرد دیگری نباشند، بمدت ۱۵روز دارای گارانتی مرجوعی بوده و مشتریان میتوانند با هماهنگی مدیر سایت آن را عودت داده تا تعمیر مجدد یا در نهایت تعویض قطعه مورد نظر انجام شود و هزینه ارسال مرجوعی به شرکت و ارسال مجدد آن برای مشتری بر عهده ماجیکار-پدیا خواهد بود.
۱۲- استفاده از باطری نیم قلمی شارژی یا باطری بی کیفیت برای ریموت های تصویری باطری خور، کاملا غلط بوده و مسئولیت آن برعهده مشتری میباشد.
۱۳- تمامی دزدگیرهای پلمپ و نو که از ماجیکار-پدیا خریداری شود، بجز ریموت دزدگیر، دارای گارانتی یکساله بوده و ریموت به هیچ وجه شامل گارانتی نیست؛ اما تا یک هفته بعد از خرید، امکان عودت کالا به شرکت وجود دارد و چنانچه دزدگیر و ریموت دست نخورده باشد شامل گارانتی تعویض میشود.
۱۴- در صورتیکه مشتریان یا همکاران در هنگام تماس تلفنی با مسئولان ماجیکار-پدیا و یا از طریق شبکه های مجازی دچار جر و بحث یا عدم رعایت مسائل اخلاقی شوند، مدیر ماجیکار-پدیا حق بلاک کردن فرد متخلف و سپس پیگیری از طریق مراجع قانونی را داشته و متخلف حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۱۵- مسئولیت نخواندن بخش قوانین و مقررات و عدم آگاهی از بندهای فوق، کاملا بر عهده کاربران بوده و حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.